G&G Študentská zmes orechov a hrozienok 200g
Kód: 116478Súvisiaci tovar
Podrobný popis
Študentské zmesi orechov a hrozienok sú obľúbenou pochúťkou, ktorá dodá energiu a zasýti na dlhšiu dobu. Lahodnú študentskú zmes orechov a hrozienok prináša Edeka, sieť supermarketov v Nemecku. Balenie obsahuje poctivú porciu orechov a sladkých hrozienok v premium kvalite. Pochutnajte si na mixe hrozienok, mandlí, lieskových orieškov a kešu orechov, nech už ste kdekoľvek. Edeka študentskú zmes si vezmite so sebou do školy, do práce alebo na výlet.
Výhody Edeka študentskej zmesi
- Výtočná kombinácia orechov a sladkých hrozienok
- Výberové orechy v najlepšej kvalite
- Chutná zmes na cesty
- Zdroj rýchlej energie
- 20 % lieskových orechov
- 15 % vlašských orechov
- 10 % pražených mandlí
- 10 % arašidov
- 5 % kešu orechov
- Balenie s hmotnosťou 200 gramov
Zloženie: strong> 40% roz iniek, 39% PRAŽENÝCH ARAŠÍDOV, 10% MANDLÍ, 10% KEŠU, rastlinný olej (palmový, slnečnicový). Výrobok môže obsahovať stopy iných ORECHOV.
Výživové údaje na 100 ml: Energetická hodnota: 2106 kj/505 kcal, Tuk: 30,9 g (z toho 5,2 g nasýtené mastné kyseliny), Sacharidy: 39,6 g (z toho 31,7 g cukor), Bielkoviny: 14,8 g, Soľ: 1g. Chráňte pred teplom a skladujte v suchu. Zabalené v ochrannej atmosfére. Neotvorené - minimálna trvanlivosť - uvedené na obale. Varovanie: Malé deti sa môžu po malých kúskoch začať dusiť.
Dovezené z Nemecka
Dodatočné parametre
Kategória: | Orechy a semienka |
---|---|
Príchuť: | Oriešky, Hrozienka |
Země původu: | Německo |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
História značky Gut & Günstig siaha do 90. rokov 20. storočia, kedy sa Edeka rozhodla zaviesť svoju vlastnú značku výrobkov s cieľom ponúknuť zákazníkom kvalitné a cenovo dostupné potraviny. Odvtedy sa značka Gut & Günstig stala veľmi populárnou medzi nemeckými spotrebiteľmi a dnes patrí medzi najpredávanejšie značky v oblasti spotrebného tovaru.
Značka Gut & Günstig je známa pre svoju vysokú kvalitu a cenovú dostupnosť, a to vďaka stratégii nákupu a výroby väčšieho množstva produktov za výhodnejšie ceny.